{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Virker Thunder-shirten på Bertil ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen smiley

Så kom pakken med Thunder-shirten , desværre havde jeg ikke tid til at pakke den op og prøve den af , da jeg skulle et par dage til jylland.
Men nu er den pakket op og prøvet........

Og hvad gør den så ved lille Bertil ??

Jeg har endnu ikke prøvet at lade ham være alene hjemme , men ladet ham vænne sig til den imens jeg er tilstede.

Når Bertil for den på ændre han adfærd .....

-Han følger ikke efter mig hele tiden
-Han lægger sig ind i sengen i soveværelset
-Han falder i søvn hos mig i stolen , hvilket han aldrig har gjort
-Han gøer ikke indædt foran døren , når der er nogen på trappen , men knurre bare lidt og går igen

Så en virkning har den helt klart på ham , men om det er nok til at han ikke bliver bange når jeg ikke er hjemme må tiden vise.
Indtil videre er min plan , at få ham helt " ned " angstmæssigt FØR jeg lader ham være alene med Shirten på.
Dvs alt angst/ stress hormon skal være ude af hans krop før jeg provokere ham med seperation fra mig.
Jeg tror på , at hvis han kommer helt i hvile og finder en indre balance , kan han bedre tackle situationen med seperationen fra mig , når der ikke allerede er " gammelt " stresshormon i hans krop , men kun det nye han vil udskille når jeg går fra ham. Så håber jeg på at Shirten trods alt lægger en dæmper på udskillelsen af den nye portion stresshormon , så han ikke udskiller så meget og dermed ikke bliver så bange.

Men lige nu ligger han inde i soveværelset og nusser i sengen imens jeg sidder inde på kontoret og skriver fra min pc. Noget der aldrig er sket før , da han ellers altid ligger på bordet på sin pude imens jeg er online.

......Og så dukkede sønnike op i skrivende stund , som ud af den blå luft stod han her foran mig og Bertil havde ikke givet lyd inde fra soveværelset.......

Weird , weird , weird ......

Det har jeg aldrig oplevet før med Bertil....
Hvor dælen blev vagthunden af ???

Så jow , Thunder- Shirten virker på en eller anden måde , men om det er nok til at fjerne helt Bertils angst for at være alene hjemme må tiden vise.
Jeg skal nok give jer en opdatering ....
Ha en go da allesammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virker Thunder-shirten på Bertil ??
Kommentér på:
Virker Thunder-shirten på Bertil ??

Annonce